Pravidla internetového obchodu maluchywpodrozy.pl

  1. Obecná ustanovení, kontakt na majitele prodejny
    1. Tato pravidla (dále jen „ Nařízení “) definují pravidla a podmínky používání internetového obchodu maluchywpodrozy.pl dostupného na https://maluchywpodrozy.pl .
    2. Majitelem Obchodu je Paweł Lach , podnikatel podnikající pod názvem Easy-Commerce Paweł Lach, adresa: Rączna 105, 32-060 Liszki, zapsaná v Centrální evidenci a informacích o podnikání, NIP: 9442238625 (dále jen „ Prodávající “).
    3. Kontaktní údaje prodávajícího jsou následující:
      Kontaktní adresa: ul. Logista 4, hala č. 2 / T8, 55-040 Bielany Wrocławskie
      E-mailová adresa: kontakt.easycommerce@gmail.com
      Telefonní číslo: 519604808
  2. Technické požadavky
    1. Abyste mohli používat Obchod, musíte mít:
      1. počítač nebo jiné zařízení s webovým prohlížečem;
      2. přístup k internetu;
      3. aktivní e-mailovou adresu.
  3. Osobní údaje
    1. Správcem osobních údajů zákazníků Obchodu je Prodávající.
    2. Veškeré informace o zpracování osobních údajů zákazníků a dalších osob využívajících webové stránky Obchodu naleznete v Zásadách ochrany osobních údajů.
  4. Uzavření kupní smlouvy, zákaznický účet
    1. Obchod umožňuje nákup zboží (dále jen „ zboží “) vystaveného na webových stránkách obchodu ve dvou režimech:
      1. bez registrace;
      2. s vytvořením účtu v obchodě.
    2. V obou případech je pro zadání objednávky nutné vybrat Zboží v Obchodě, vložit jej do „Košíku“ pomocí příslušného tlačítka a pokračovat v objednávkovém postupu výběrem příslušných možností (způsob doručení a platby).
    3. Informace o zboží v Obchodě, tedy popisy a ceny, jsou výzvou k uzavření kupní smlouvy ve smyslu čl. 71 občanského zákoníku, v souladu s podmínkami Řádu.
    4. Podmínkou pro zadání objednávky je vyplnění v objednávkovém formuláři všech požadovaných údajů nutných pro expedici a případně (na přání zákazníka) i údajů pro vygenerování faktury s DPH.
    5. Pokud se zákazník rozhodne vytvořit si v Obchodě účet (dále jen „ Účet “), je registrace jednorázová a zákazníkem zvolená e-mailová adresa a heslo jsou základem pro následné přihlášení. Podrobnosti o digitální službě správy účtu poskytované prodejcem jsou k dispozici níže v Pravidlech účtu. Zákazník má po přihlášení do Účtu přístup k historii svých objednávek a pro následné objednávky již nemusí znovu vyplňovat objednávkový formulář svými osobními údaji.
    6. Zákazník může kdykoli odstoupit od vlastnictví účtu, aniž by mu vznikly jakékoli náklady. Za tímto účelem zašlete svou rezignaci na e-mailovou adresu: kontakt.easycommerce@gmail.com.
    7. Zákazníkovo potvrzení objednávky pomocí tlačítka „Koupit a zaplatit“ (nebo jiného ekvivalentního tlačítka) znamená:
      1. podání nabídky Prodávajícímu na koupi Zboží v souladu s možnostmi zvolenými v objednávce a v souladu s tímto Řádem,
      2. přijetí závazku zaplatit cenu Zboží a náklady na jeho dodání.
    8. Kupní smlouva (dále jen „Smlouva“ ) je uzavřena přijetím objednávky prodávajícím k provedení (přijetím nabídky zákazníka), o čemž prodávající informuje e-mailem s potvrzením přijetí objednávky k provedení.
    9. Není-li možné dokončit objednávku Zboží (celou nebo část), bude o tom Prodávající zákazníka informovat - Smlouva není uzavřena. Prodávající bude zároveň zákazníka informovat o stávajících možnostech jiných způsobů plnění objednávky, např. částečné splnění objednávky nebo čekání na doplnění zásob Prodávajícím. Pokud byla objednávka již dříve zákazníkem uhrazena a není možné ji dokončit, prodávající obratem vrátí zákazníkovi provedené platby (dle rozsahu storna objednávky).
    10. Prodávající poskytne zákazníkovi potvrzení o uzavření Smlouvy na trvalém nosiči nejpozději při dodání Zboží.
    11. Obchod neručí za nedoručení objednávky nebo prodlení s jejím dodáním v důsledku uvedení neúplné / nesprávné doručovací adresy zákazníkem nebo neposkytnutí jiných údajů nezbytných k vyřízení objednávky.
    12. Prodávající si vyhrazuje právo pozastavit realizaci objednávky v situaci, kdy zákazník uvedl nepravdivé údaje nebo kdy tyto údaje vzbuzují důvodné pochybnosti o jejich správnosti. V takovém případě se Prodávající (pokud to bude možné) pokusí kontaktovat zákazníka za účelem ověření správnosti poskytnutých údajů.
  5. Ceny a způsoby platby
    1. Ceny Zboží jsou uvedeny v polských zlotých (PLN) a v hrubé výši, tedy včetně DPH.
    2. Náklady na doručení Zboží jsou uvedeny samostatně v košíku Obchodu v závislosti na způsobu doručení zvoleném zákazníkem.
    3. Dostupné způsoby platby jsou popsány na webu Obchodu v záložce „Doručení a platby“ a jsou zákazníkovi prezentovány ve fázi zadávání objednávky (v košíku).
    4. Online platby v Obchodě zpracovává poskytovatel plateb:
      1. Przelewy24.pl
    5. Pokud zákazník zvolil platbu běžným bankovním převodem, platba za objednávku by měla být provedena do 7 dnů od zadání. V případě neuhrazení výše uvedené lhůty se Smlouva považuje za neuzavřenou. Předchozí věta se nevztahuje na situace, kdy Prodávající nabízí zákazníkům odloženou platbu/platbu ve splátkách prostřednictvím externího partnera.
  6. Doručování zboží
    1. Dodání zboží probíhá dle uvážení zákazníka:
      1. prostřednictvím kurýrní společnosti
    2. S výjimkou Zboží vyzvednutého zákazníkem osobně se objednávka považuje za dokončenou okamžikem odeslání zásilky zákazníkovi (zásilka je svěřena dopravci, který se zabývá přepravou). Přesný skutečný termín dodání určuje dopravce.
    3. Zboží je prodávajícím expedováno do 1 pracovního dne, není-li při objednávce zákazníkem v popisu produktu jednoznačně uvedeno jiné datum. Podrobné termíny dodání jsou uvedeny na webu Obchodu v záložce „Doručení a platby“.
    4. Prodávající běžně vyřizuje objednávky v Polské republice, přičemž hradí náklady uvedené na webových stránkách obchodu v záložce „Doručení a platby“. Zaslání do zahraničí je možné za náklady uvedené na webových stránkách Obchodu nebo za náklady individuálně dohodnuté se zákazníkem.
  7. Odstoupení od smlouvy
    1. Zákazník, který je spotřebitelem nebo podnikatelem uvedeným v čl. 7aa Zákona o právech spotřebitelů (dále jen „ Zvýhodněný podnikatel “) má zákonné právo odstoupit od smlouvy o prodeji zboží do 14 dnů od jejího převzetí bez udání důvodu, s výjimkami uvedenými níže.
    2. Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy postačí, aby zákazník ve výše uvedené lhůtě zaslal výše uvedené prohlášení:
      1. v elektronické podobě na adresu: kontakt.easycommerce@gmail.com nebo
      2. písemně na adresu: ul. Logista 4, hala č. 2 / T8, 55-040 Bielany Wrocławskie.
    3. Prohlášení o odstoupení od smlouvy lze podat podle vzoru dostupného zde , použití vzoru však není povinné. Prodávající neprodleně zašle zákazníkovi potvrzení o přijetí prohlášení o odstoupení od smlouvy na e-mail.
    4. Následně by měl zákazník do 14 dnů vrátit vrácené Zboží na vlastní náklady na poštovní adresu: ul. Logista 4, hala č. 2 / T8, 55-040 Bielany Wrocławskie.
    5. Prodávající neprodleně, nejpozději do 14 dnů od obdržení prohlášení o odstoupení od smlouvy, vrátí zákazníkovi:
      1. ceny Zboží;
      2. náklady na původní odeslání Zboží k zákazníkovi podle nejlevnějšího obvyklého způsobu doručení zboží nabízeného v Obchodě.
    6. Prodávající může zadržet vrácení peněz, dokud neobdrží zboží zpět, nebo alespoň zákazník nepředloží prodávajícímu doklad o vrácení zboží.
    7. Platbu vrátíme pomocí stejných platebních metod, které zákazník použil při původní transakci, pokud zákazník výslovně nesouhlasil s jiným řešením.
    8. Zákazník odpovídá za snížení hodnoty vráceného zboží, pokud před podáním prohlášení o odstoupení od smlouvy použil zboží jiným způsobem, než jaký je nutný ke zjištění povahy, vlastností a funkčnosti zboží.
  8. Výjimky z práva na odstoupení od smlouvy
    1. Právo na odstoupení od smlouvy se nevztahuje na smlouvy o dodávce zboží:
      1. neprefabrikované, vyrobené podle specifikací spotřebitele/Privilegovaného podnikatele nebo sloužící k uspokojení jeho individuálních potřeb (personalizované zboží);
      2. které se rychle kazí nebo mají krátkou trvanlivost (zboží podléhající rychlé zkáze);
      3. dodáno v uzavřeném obalu, pokud byl obal otevřen zákazníkem a zboží nelze po otevření obalu vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů (z hygienických důvodů zabalené);
      4. zvukové, obrazové záznamy nebo počítačové programy dodávané na hmotném nosiči (např. CD) v zapečetěném obalu, pokud byl balíček po doručení otevřen;
      5. které se po dodání vzhledem ke své povaze stanou neoddělitelně spojeny s jiným zbožím (např. stavební materiály, jsou-li použity);
      6. noviny, periodika nebo časopisy, s výjimkou smluv o předplatném (tisk papíru);
      7. jehož cena závisí na výchylkách finančního trhu, které nemá prodávající pod kontrolou a ke kterým může dojít před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy;
      8. alkoholické nápoje, jejichž cena byla sjednána při uzavírání kupní smlouvy, které lze dodat až po 30 dnech a jejichž hodnota závisí na výchylkách trhu, které nemá prodávající pod kontrolou.
  9. Stížnosti
    1. Prodávající je povinen dodat zákazníkovi Zboží v souladu se Smlouvou.
    2. Prodávající odpovídá spotřebitelům a Oprávněným podnikatelům za shodu zboží v souladu s ustanoveními zákona o právech spotřebitelů. Prodávající odpovídá vůči ostatním zákazníkům ve smyslu občanského zákoníku.
    3. Stížnosti lze podat:
      1. v elektronické podobě na adresu: kontakt.easycommerce@gmail.com
      2. nebo písemně na následující adresu: Logistyczny 4 č. 2 / T8, 55-040 Bielany Wrocławskie
    4. Prodávající reklamaci posoudí ve formě, v jaké byla uplatněna (písemně nebo e-mailem) do 14 dnů od obdržení reklamace.
    5. V případě nespokojenosti se způsobem vyřízení reklamace prodávajícím může spotřebitel a zvýhodněný podnikatel (bez ohledu na běžné řízení před běžným soudem) využít i mimosoudní způsoby vyřizování reklamací a vymáhání reklamací.
    6. Za výše uvedeným účelem můžete:
      1. obrátit se na oblastního inspektora obchodní inspekce o zahájení mediačního řízení ke smírnému vyřešení sporu,
      2. využít pomoci okresního (obecního) spotřebitelského ombudsmana nebo společenské organizace, mezi jejíž zákonné úkoly patří ochrana spotřebitele,
      3. využívat platformu ODR (Online Dispute Resolution), která slouží k online řešení sporů mezi spotřebiteli a podnikateli, pokud se spor týká závazků ze smlouvy uzavřené online. Více informací o platformě ODR naleznete zde ,
      4. obrátit se na stálý spotřebitelský rozhodčí soud o řešení sporu z uzavřené smlouvy.
    7. Další informace o mimosoudních způsobech vyřizování stížností a vymáhání nároků lze získat také na webových stránkách Úřadu pro hospodářskou soutěž a ochranu spotřebitele: https://polubowne.uokik.gov.pl/ .
  10. Závěrečná ustanovení
    1. Na smlouvy uzavřené v Obchodě se vztahuje polské právo. Smlouva je uzavřena v polštině.
    2. Žádné z ustanovení Pravidel nevylučuje ani nijak neomezuje práva spotřebitele (a Oprávněného podnikatele) vyplývající ze zákonných ustanovení.
    3. Prodávající může kdykoli provádět změny Pravidel, přičemž tyto změny se týkají objednávek zadaných po zveřejnění nové verze Pravidel a v případě (i) ​​dříve uzavřených Smluv o poskytování digitálních nebo elektronických služeb, jakož i v případě (ii) zákazníků, kteří mají Účet v obchodě - o změně Pravidel a možnosti nepřijmout nový obsah bude zákazník informován.
    4. Pravidla jsou platná od 10. ledna 2024.

Podmínky účtu v obchodě maluchywpodrozy.pl

  1. Obecná ustanovení, kontakt s Prodávajícím
    1. Tento účetní řád (dále jen „ Účtový řád “) definují podmínky používání zákaznického účtu („ účet “) v internetovém obchodě maluchywpodrozy.pl (dále jen „ obchod “).
    2. Tento Účetní řád tvoří předpisy elektronické služby ve smyslu zákona o poskytování elektronických služeb. Služba Účet je doplňková a okrajová služba ve vztahu k hlavní činnosti Prodávajícího, tedy nabízení zákazníkům nákupu Zboží. Služba vedení účtu je zdarma.
    3. Účetní řád doplňuje řád obchodu. V rozsahu neupraveném Účetním řádem se na tuto službu vztahují ustanovení Obchodního řádu.
    4. Kontaktní údaje Prodávajícího ve věcech týkajících se služby Účet jsou stejné jako v případě Obchodu:
      ulice Logista 4, hala č. 2 / T8, 55-040 Bielany Wrocławskie
      e-mail: kontakt.easycommerce@gmail.com
      tel.: 519604808
  2. Technické požadavky a funkcionality služby Účet
    1. Technické požadavky na používání služby Účet jsou stejné jako na používání Obchodu a jsou uvedeny v bodě II.1. Pravidla obchodu.
    2. Používáním účtu má zákazník obchodu možnost:
      1. ukládat a uchovávat vaše osobní údaje na Účtu (včetně doručovací adresy), což vám umožní provádět následné nákupy v Obchodě, aniž byste museli znovu vyplňovat adresní formulář,
      2. zobrazit historii objednávek,
      3. přehled o stavu objednávky.
  3. Smlouva o poskytování služby Účet, odstoupení od smlouvy, odstoupení od Účtu
    1. Zřízení Účtu zákazníkem se rovná uzavření smlouvy o poskytování elektronických služeb na dobu neurčitou. Zákazník může kdykoli bez udání důvodu zrušit svůj Účet. Za tímto účelem kontaktujte prodávajícího elektronicky na adrese kontakt.easycommerce@gmail.com. Zákazník má dále zákonné právo odstoupit od smlouvy o poskytování služby Vedení účtu do 14 dnů od jejího uzavření.
  4. Stížnosti
    1. Prodávající odpovídá spotřebitelům a Zvýhodněným podnikatelům za soulad služby Účet se smlouvou v souladu s ustanoveními zákona o právech spotřebitelů. Prodávající odpovídá vůči ostatním zákazníkům ve smyslu občanského zákoníku.
    2. Reklamaci služby Účet lze u Prodávajícího uplatnit postupem uvedeným v bodech IX. 3-5 Obchodního řádu.
    3. V případě, že nejste spokojeni se způsobem vyřízení reklamace prodávajícím, je možné využít i mimosoudní způsoby vyřizování reklamací a vymáhání reklamací, a to postupem popsaným v bodech IX. 6-7 Obchodního řádu.
  5. Osobní údaje
    1. Úplné informace o zpracování osobních údajů zákazníků Obchodu, a to i pro účely vedení Účtu, naleznete v Zásadách ochrany osobních údajů.
  6. Změny Účetního řádu
    1. Prodávající může provádět změny tohoto Účetního řádu za podmínek uvedených v bodě IX. 3 Obchodního řádu. Neakceptuje-li zákazník nové znění Řádu účtu, může smlouvu o poskytování služby Účet vypovědět (elektronickým kontaktováním prodávajícího za tímto účelem) se 14denní výpovědní lhůtou.