Pravidla internetového obchodu maluchywpodrozy.pl
- Obecná ustanovení, kontakt na majitele prodejny
- Tato pravidla (dále jen „ Nařízení “) definují pravidla a podmínky používání internetového obchodu maluchywpodrozy.pl dostupného na https://maluchywpodrozy.pl .
- Majitelem Obchodu je Paweł Lach , podnikatel podnikající pod názvem Easy-Commerce Paweł Lach, adresa: Rączna 105, 32-060 Liszki, zapsaná v Centrální evidenci a informacích o podnikání, NIP: 9442238625 (dále jen „ Prodávající “).
-
Kontaktní údaje prodávajícího jsou následující:
Kontaktní adresa: ul. Logista 4, hala č. 2 / T8, 55-040 Bielany Wrocławskie
E-mailová adresa: kontakt.easycommerce@gmail.com
Telefonní číslo: 519604808 - Technické požadavky
- Abyste mohli používat Obchod, musíte mít:
- počítač nebo jiné zařízení s webovým prohlížečem;
- přístup k internetu;
- aktivní e-mailovou adresu.
- Osobní údaje
- Správcem osobních údajů zákazníků Obchodu je Prodávající.
- Veškeré informace o zpracování osobních údajů zákazníků a dalších osob využívajících webové stránky Obchodu naleznete v Zásadách ochrany osobních údajů.
- Uzavření kupní smlouvy, zákaznický účet
- Obchod umožňuje nákup zboží (dále jen „ zboží “) vystaveného na webových stránkách obchodu ve dvou režimech:
- bez registrace;
- s vytvořením účtu v obchodě.
- V obou případech je pro zadání objednávky nutné vybrat Zboží v Obchodě, vložit jej do „Košíku“ pomocí příslušného tlačítka a pokračovat v objednávkovém postupu výběrem příslušných možností (způsob doručení a platby).
- Informace o zboží v Obchodě, tedy popisy a ceny, jsou výzvou k uzavření kupní smlouvy ve smyslu čl. 71 občanského zákoníku, v souladu s podmínkami Řádu.
- Podmínkou pro zadání objednávky je vyplnění v objednávkovém formuláři všech požadovaných údajů nutných pro expedici a případně (na přání zákazníka) i údajů pro vygenerování faktury s DPH.
- Pokud se zákazník rozhodne vytvořit si v Obchodě účet (dále jen „ Účet “), je registrace jednorázová a zákazníkem zvolená e-mailová adresa a heslo jsou základem pro následné přihlášení. Podrobnosti o digitální službě správy účtu poskytované prodejcem jsou k dispozici níže v Pravidlech účtu. Zákazník má po přihlášení do Účtu přístup k historii svých objednávek a pro následné objednávky již nemusí znovu vyplňovat objednávkový formulář svými osobními údaji.
- Zákazník může kdykoli odstoupit od vlastnictví účtu, aniž by mu vznikly jakékoli náklady. Za tímto účelem zašlete svou rezignaci na e-mailovou adresu: kontakt.easycommerce@gmail.com.
- Zákazníkovo potvrzení objednávky pomocí tlačítka „Koupit a zaplatit“ (nebo jiného ekvivalentního tlačítka) znamená:
- podání nabídky Prodávajícímu na koupi Zboží v souladu s možnostmi zvolenými v objednávce a v souladu s tímto Řádem,
- přijetí závazku zaplatit cenu Zboží a náklady na jeho dodání.
- Kupní smlouva (dále jen „Smlouva“ ) je uzavřena přijetím objednávky prodávajícím k provedení (přijetím nabídky zákazníka), o čemž prodávající informuje e-mailem s potvrzením přijetí objednávky k provedení.
- Není-li možné dokončit objednávku Zboží (celou nebo část), bude o tom Prodávající zákazníka informovat - Smlouva není uzavřena. Prodávající bude zároveň zákazníka informovat o stávajících možnostech jiných způsobů plnění objednávky, např. částečné splnění objednávky nebo čekání na doplnění zásob Prodávajícím. Pokud byla objednávka již dříve zákazníkem uhrazena a není možné ji dokončit, prodávající obratem vrátí zákazníkovi provedené platby (dle rozsahu storna objednávky).
- Prodávající poskytne zákazníkovi potvrzení o uzavření Smlouvy na trvalém nosiči nejpozději při dodání Zboží.
- Obchod neručí za nedoručení objednávky nebo prodlení s jejím dodáním v důsledku uvedení neúplné / nesprávné doručovací adresy zákazníkem nebo neposkytnutí jiných údajů nezbytných k vyřízení objednávky.
- Prodávající si vyhrazuje právo pozastavit realizaci objednávky v situaci, kdy zákazník uvedl nepravdivé údaje nebo kdy tyto údaje vzbuzují důvodné pochybnosti o jejich správnosti. V takovém případě se Prodávající (pokud to bude možné) pokusí kontaktovat zákazníka za účelem ověření správnosti poskytnutých údajů.
- Ceny a způsoby platby
- Ceny Zboží jsou uvedeny v polských zlotých (PLN) a v hrubé výši, tedy včetně DPH.
- Náklady na doručení Zboží jsou uvedeny samostatně v košíku Obchodu v závislosti na způsobu doručení zvoleném zákazníkem.
- Dostupné způsoby platby jsou popsány na webu Obchodu v záložce „Doručení a platby“ a jsou zákazníkovi prezentovány ve fázi zadávání objednávky (v košíku).
- Online platby v Obchodě zpracovává poskytovatel plateb:
- Przelewy24.pl
- Pokud zákazník zvolil platbu běžným bankovním převodem, platba za objednávku by měla být provedena do 7 dnů od zadání. V případě neuhrazení výše uvedené lhůty se Smlouva považuje za neuzavřenou. Předchozí věta se nevztahuje na situace, kdy Prodávající nabízí zákazníkům odloženou platbu/platbu ve splátkách prostřednictvím externího partnera.
- Doručování zboží
- Dodání zboží probíhá dle uvážení zákazníka:
- prostřednictvím kurýrní společnosti
- S výjimkou Zboží vyzvednutého zákazníkem osobně se objednávka považuje za dokončenou okamžikem odeslání zásilky zákazníkovi (zásilka je svěřena dopravci, který se zabývá přepravou). Přesný skutečný termín dodání určuje dopravce.
- Zboží je prodávajícím expedováno do 1 pracovního dne, není-li při objednávce zákazníkem v popisu produktu jednoznačně uvedeno jiné datum. Podrobné termíny dodání jsou uvedeny na webu Obchodu v záložce „Doručení a platby“.
- Prodávající běžně vyřizuje objednávky v Polské republice, přičemž hradí náklady uvedené na webových stránkách obchodu v záložce „Doručení a platby“. Zaslání do zahraničí je možné za náklady uvedené na webových stránkách Obchodu nebo za náklady individuálně dohodnuté se zákazníkem.
- Odstoupení od smlouvy
- Zákazník, který je spotřebitelem nebo podnikatelem uvedeným v čl. 7aa Zákona o právech spotřebitelů (dále jen „ Zvýhodněný podnikatel “) má zákonné právo odstoupit od smlouvy o prodeji zboží do 14 dnů od jejího převzetí bez udání důvodu, s výjimkami uvedenými níže.
- Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy postačí, aby zákazník ve výše uvedené lhůtě zaslal výše uvedené prohlášení:
- v elektronické podobě na adresu: kontakt.easycommerce@gmail.com nebo
- písemně na adresu: ul. Logista 4, hala č. 2 / T8, 55-040 Bielany Wrocławskie.
- Prohlášení o odstoupení od smlouvy lze podat podle vzoru dostupného zde , použití vzoru však není povinné. Prodávající neprodleně zašle zákazníkovi potvrzení o přijetí prohlášení o odstoupení od smlouvy na e-mail.
- Následně by měl zákazník do 14 dnů vrátit vrácené Zboží na vlastní náklady na poštovní adresu: ul. Logista 4, hala č. 2 / T8, 55-040 Bielany Wrocławskie.
- Prodávající neprodleně, nejpozději do 14 dnů od obdržení prohlášení o odstoupení od smlouvy, vrátí zákazníkovi:
- ceny Zboží;
- náklady na původní odeslání Zboží k zákazníkovi podle nejlevnějšího obvyklého způsobu doručení zboží nabízeného v Obchodě.
- Prodávající může zadržet vrácení peněz, dokud neobdrží zboží zpět, nebo alespoň zákazník nepředloží prodávajícímu doklad o vrácení zboží.
- Platbu vrátíme pomocí stejných platebních metod, které zákazník použil při původní transakci, pokud zákazník výslovně nesouhlasil s jiným řešením.
- Zákazník odpovídá za snížení hodnoty vráceného zboží, pokud před podáním prohlášení o odstoupení od smlouvy použil zboží jiným způsobem, než jaký je nutný ke zjištění povahy, vlastností a funkčnosti zboží.
- Výjimky z práva na odstoupení od smlouvy
- Právo na odstoupení od smlouvy se nevztahuje na smlouvy o dodávce zboží:
- neprefabrikované, vyrobené podle specifikací spotřebitele/Privilegovaného podnikatele nebo sloužící k uspokojení jeho individuálních potřeb (personalizované zboží);
- které se rychle kazí nebo mají krátkou trvanlivost (zboží podléhající rychlé zkáze);
- dodáno v uzavřeném obalu, pokud byl obal otevřen zákazníkem a zboží nelze po otevření obalu vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů (z hygienických důvodů zabalené);
- zvukové, obrazové záznamy nebo počítačové programy dodávané na hmotném nosiči (např. CD) v zapečetěném obalu, pokud byl balíček po doručení otevřen;
- které se po dodání vzhledem ke své povaze stanou neoddělitelně spojeny s jiným zbožím (např. stavební materiály, jsou-li použity);
- noviny, periodika nebo časopisy, s výjimkou smluv o předplatném (tisk papíru);
- jehož cena závisí na výchylkách finančního trhu, které nemá prodávající pod kontrolou a ke kterým může dojít před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy;
- alkoholické nápoje, jejichž cena byla sjednána při uzavírání kupní smlouvy, které lze dodat až po 30 dnech a jejichž hodnota závisí na výchylkách trhu, které nemá prodávající pod kontrolou.
- Stížnosti
- Prodávající je povinen dodat zákazníkovi Zboží v souladu se Smlouvou.
- Prodávající odpovídá spotřebitelům a Oprávněným podnikatelům za shodu zboží v souladu s ustanoveními zákona o právech spotřebitelů. Prodávající odpovídá vůči ostatním zákazníkům ve smyslu občanského zákoníku.
- Stížnosti lze podat:
- v elektronické podobě na adresu: kontakt.easycommerce@gmail.com
- nebo písemně na následující adresu: Logistyczny 4 č. 2 / T8, 55-040 Bielany Wrocławskie
- Prodávající reklamaci posoudí ve formě, v jaké byla uplatněna (písemně nebo e-mailem) do 14 dnů od obdržení reklamace.
- V případě nespokojenosti se způsobem vyřízení reklamace prodávajícím může spotřebitel a zvýhodněný podnikatel (bez ohledu na běžné řízení před běžným soudem) využít i mimosoudní způsoby vyřizování reklamací a vymáhání reklamací.
- Za výše uvedeným účelem můžete:
- obrátit se na oblastního inspektora obchodní inspekce o zahájení mediačního řízení ke smírnému vyřešení sporu,
- využít pomoci okresního (obecního) spotřebitelského ombudsmana nebo společenské organizace, mezi jejíž zákonné úkoly patří ochrana spotřebitele,
- využívat platformu ODR (Online Dispute Resolution), která slouží k online řešení sporů mezi spotřebiteli a podnikateli, pokud se spor týká závazků ze smlouvy uzavřené online. Více informací o platformě ODR naleznete zde ,
- obrátit se na stálý spotřebitelský rozhodčí soud o řešení sporu z uzavřené smlouvy.
- Další informace o mimosoudních způsobech vyřizování stížností a vymáhání nároků lze získat také na webových stránkách Úřadu pro hospodářskou soutěž a ochranu spotřebitele: https://polubowne.uokik.gov.pl/ .
- Závěrečná ustanovení
- Na smlouvy uzavřené v Obchodě se vztahuje polské právo. Smlouva je uzavřena v polštině.
- Žádné z ustanovení Pravidel nevylučuje ani nijak neomezuje práva spotřebitele (a Oprávněného podnikatele) vyplývající ze zákonných ustanovení.
- Prodávající může kdykoli provádět změny Pravidel, přičemž tyto změny se týkají objednávek zadaných po zveřejnění nové verze Pravidel a v případě (i) dříve uzavřených Smluv o poskytování digitálních nebo elektronických služeb, jakož i v případě (ii) zákazníků, kteří mají Účet v obchodě - o změně Pravidel a možnosti nepřijmout nový obsah bude zákazník informován.
- Pravidla jsou platná od 10. ledna 2024.
Podmínky účtu v obchodě maluchywpodrozy.pl
- Obecná ustanovení, kontakt s Prodávajícím
- Tento účetní řád (dále jen „ Účtový řád “) definují podmínky používání zákaznického účtu („ účet “) v internetovém obchodě maluchywpodrozy.pl (dále jen „ obchod “).
- Tento Účetní řád tvoří předpisy elektronické služby ve smyslu zákona o poskytování elektronických služeb. Služba Účet je doplňková a okrajová služba ve vztahu k hlavní činnosti Prodávajícího, tedy nabízení zákazníkům nákupu Zboží. Služba vedení účtu je zdarma.
- Účetní řád doplňuje řád obchodu. V rozsahu neupraveném Účetním řádem se na tuto službu vztahují ustanovení Obchodního řádu.
-
Kontaktní údaje Prodávajícího ve věcech týkajících se služby Účet jsou stejné jako v případě Obchodu:
ulice Logista 4, hala č. 2 / T8, 55-040 Bielany Wrocławskie
e-mail: kontakt.easycommerce@gmail.com
tel.: 519604808 - Technické požadavky a funkcionality služby Účet
- Technické požadavky na používání služby Účet jsou stejné jako na používání Obchodu a jsou uvedeny v bodě II.1. Pravidla obchodu.
- Používáním účtu má zákazník obchodu možnost:
- ukládat a uchovávat vaše osobní údaje na Účtu (včetně doručovací adresy), což vám umožní provádět následné nákupy v Obchodě, aniž byste museli znovu vyplňovat adresní formulář,
- zobrazit historii objednávek,
- přehled o stavu objednávky.
- Smlouva o poskytování služby Účet, odstoupení od smlouvy, odstoupení od Účtu
- Zřízení Účtu zákazníkem se rovná uzavření smlouvy o poskytování elektronických služeb na dobu neurčitou. Zákazník může kdykoli bez udání důvodu zrušit svůj Účet. Za tímto účelem kontaktujte prodávajícího elektronicky na adrese kontakt.easycommerce@gmail.com. Zákazník má dále zákonné právo odstoupit od smlouvy o poskytování služby Vedení účtu do 14 dnů od jejího uzavření.
- Stížnosti
- Prodávající odpovídá spotřebitelům a Zvýhodněným podnikatelům za soulad služby Účet se smlouvou v souladu s ustanoveními zákona o právech spotřebitelů. Prodávající odpovídá vůči ostatním zákazníkům ve smyslu občanského zákoníku.
- Reklamaci služby Účet lze u Prodávajícího uplatnit postupem uvedeným v bodech IX. 3-5 Obchodního řádu.
- V případě, že nejste spokojeni se způsobem vyřízení reklamace prodávajícím, je možné využít i mimosoudní způsoby vyřizování reklamací a vymáhání reklamací, a to postupem popsaným v bodech IX. 6-7 Obchodního řádu.
- Osobní údaje
- Úplné informace o zpracování osobních údajů zákazníků Obchodu, a to i pro účely vedení Účtu, naleznete v Zásadách ochrany osobních údajů.
- Změny Účetního řádu
- Prodávající může provádět změny tohoto Účetního řádu za podmínek uvedených v bodě IX. 3 Obchodního řádu. Neakceptuje-li zákazník nové znění Řádu účtu, může smlouvu o poskytování služby Účet vypovědět (elektronickým kontaktováním prodávajícího za tímto účelem) se 14denní výpovědní lhůtou.